Heeft u een probleem met een product? Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Hoe werkt het?

Er zijn een aantal scenario’s die zich voor kunnen doen, namelijk:

  • U heeft een verkeerd product besteld en wilt dit graag retourneren
  • U heeft schade aan een ontvangen product
  • U heeft een defect product ontvangen
  • U heeft een probleem met een gebruikt product

Er zijn drie opties om dit op te lossen. Deze zijn als volgt:

  1. De makkelijkste manier om direct in contact met ons te komen is door een email op te stellen en deze te sturen naar info@outletpoint.nl

    Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, is het belangrijk dat u de volgende gegevens aanlevert:
    – Artikelcode/naam
    – Artikel omschrijving
    – Duidelijke omschrijving van het probleem
    – Aantal stuks (alleen vermelden wanneer het meerdere stuks bedraagt)
    – Eventueel foto’s om de uitleg te ondersteunen

    Vervolgens gaan wij met deze gegevens aan de slag en zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk reactie krijgt op uw mail. Wij voorzien u van een RMA nummer zodat wij in het vervolg snel kunnen inzien om welk probleem het gaat.
  2. De tweede optie voor u, is om het online retourformulier in te vullen. Zodra wij uw formulier in goede orde ontvangen, krijgt u bericht van ons hoe nu verder. Wanneer u bevestiging van ons heeft ontvangen mag u het product retour sturen. Zo mogelijk, willen wij u vragen het product in de originele verpakking terug te sturen. Lukt dit niet, dan verzoeken we u om het zo goed mogelijk te verpakken.
  3. U mag uw product(en) na telefonische afspraak of mail contact ook retour brengen naar ons distributiecentrum: 

OUTLETPOINT.NL onderdeel van GHOLD WEERT B.V.

Dr. Schaepmanstraat 49

6004 AD Weert, Nederland

Vervolgens gaan wij hier op locatie uw probleem in behandeling nemen en zoeken zo snel mogelijk naar een passende oplossing. U kunt zich melden bij de klantenservice balie, achter ons kantoor.

Gevolgen van herroeping

Wanneer u uw bestelling herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten zo spoedig mogelijk en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw herroeping. Wij mogen wachten met de terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden.

U dient de goederen niet later dan 14 dagen, na de dag waarop u besloten heeft om te herroepen, aan ons terug te zenden of overhandigen.

De directe kosten van het terugzenden komen voor uw rekening.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Vragen

Voor vragen kunt u contact met ons opnemen:

GHOLD WEERT B.V.
Dr. Schaepmanstraat 49
6004 AD Weert, Nederland
tel.: 0031 (0)495785072
info@outletpoint.nl